آنها به حل مشکل کمک کردند و آسمان از آنجا محدود است: سرور را بهینه کردند تا این اتفاق یک بار دیگر با جدیت بیشتری رخ دهد. سازمان ها می توانند از میان بسیاری از ابزارهای نظارت مجازی سازی سرور که از نظر ویژگی ها، پیچیدگی، سازگاری و هزینه متفاوت هستند، انتخاب کنند. به طور خلاصه، با افزایش محبوبیت مجازیسازی و تلفیق سرور، متخصصان فناوری اطلاعات گزینههای بسیار دیگری دارند، گزینههایی که تمام مزایای یک دستگاه فیزیکی را با معایب بسیار کمی ارائه میدهند. ما از فناوری مجازی سازی KVM در سرورهای VPS خود استفاده می کنیم. در بسیاری از موارد، این بدان معناست که سرورها به نوعی دستگاه ذخیره سازی مشترک برای بهینه سازی دسترسی به منابع ذخیره سازی متصل می شوند. هر ماشین مجازی مهمان به منابع پردازنده، رم و فضای هارد دیسک نیاز دارد. به عنوان یک قاعده کلی، هرچه دستگاه میزبان شما بیشتر از این منابع داشته باشد، بهتر است. برای دسکتاپها و برنامههای کاربردی منتشر شده، و برای دسکتاپهای مجازی که در ماشینهای مجازی تک کاربرهای که ویندوز سرور را اجرا میکنند، مستقر شدهاند، تغییر مسیر اسکنر مستلزم نصب ویژگی Desktop Experience بر روی میزبانهای RDS و ماشینهای مجازی تک کاربره است.
پس زمینه جاوا/پایتون که در آن راه برای اجرای موازی کد این است که یک لیست بسازید و سپس از جریان های موازی، لینک موازی یا پردازش چندگانه برای تکرار روی آن لیست با استفاده از تمام پردازنده های موجود استفاده کنید. بنابراین بسیار مهم است که میزبان را با دقت انتخاب کنید. انواع برنامه هایی که روی ماشین های مجازی شما اجرا می شوند تا حد زیادی تعیین می کنند که چه تعداد می توانید روی سرور میزبان خود قرار دهید. برای این منظور، این بحث از تمرکز و تمرکززدایی قدرت بر اساس سه نوع نفوذ که از دامرین (2013) استخراج شده است، سازماندهی خواهد شد: پیوندهای فنی، پیوندهای انسانی، و پیوندهای پسا اجتماعی. چیزهای فنی بیشتر. برای بسیاری از شرکت ها، به طور بالقوه حتی ضروری تر از حضور فیزیکی در قالب یک مغازه یا ساختمان اداری است.
Valve به چندین شرکت از جمله Microsoft، Yahoo! Valve با چندین شرکت از جمله AT&T، Acer و GameSpy شریک شد. Valve اعلام کرد که Steam به دلیل برخی از بازی های بسیار موفق Valve سودآور شده است. در می 2007، ATI Steam را در درایور GPU Catalyst ATI گنجاند و همچنین یک نسخه Steam رایگان از Half-Life 2: Lost Coast و Half-Life 2: Deathmatch را به دارندگان ATI Radeon ارائه کرد. در ژانویه 2008، انویدیا Steam را در درایور پردازنده گرافیکی انویدیا تبلیغ کرد، و همچنین یک نسخه رایگان Steam از Portal: The First Slice را به صاحبان سخت افزار Nvidia ارائه کرد. در سال 2008، ناشران بیشتری مانند Ubisoft، THQ، Sega، Take-Two Interactive، Activision، Electronic Arts با این سرویس همکاری کردند، اما برخی از بازی ها نسبت به بازار خارج از آمریکای شمالی در دسترس نبودند یا قیمت بالایی داشتند.
در ابتدا، Valve مجبور بود ناشر این بازیها باشد، زیرا آنها تنها به پایگاه داده و موتور Steam دسترسی داشتند، اما با معرفی کیت توسعه نرمافزار Steamworks (SDK) در می 2008، هر کسی میتوانست بدون دخالت مستقیم Valve در Steam منتشر کند.. اگرچه توزیع دیجیتال هنوز نمی توانست با حجم خرده فروشی مطابقت داشته باشد، حاشیه سود برای Valve و توسعه دهندگان در Steam بسیار بیشتر بود. اگرچه دو سرویس رقیب رایگان بودند، در حالی که Xbox Live به اشتراک نیاز داشت – و همچنین اتصال فقط باند پهن، که هنوز به طور کامل پذیرفته نشده بود – Xbox Live به دلیل داشتن سرورهای بهتر، ویژگیهایی مانند لیست دوستان و عناوین نقطه عطفی مانند Halo 2 (منتشر شد در نوامبر 2004) که به پرفروش ترین بازی ویدئویی ایکس باکس تبدیل شد و تا حد زیادی محبوب ترین بازی آنلاین برای سیستم اصلی Xbox بود.
سهولت استفاده نیز ضروری است، با یک کنترل پنل بصری که فرآیند را بسیار روانتر میکند و همچنین پشتیبانی عالی از مشتری را انجام میدهد. برای نشان دادن سهولت ادغام استیم با یک بازی، Relic Entertainment نسخه ویژه ای از بازی Impossible Creatures خود را ایجاد کرد. Steam در سال 2007. تا ماه می همان سال، 13 میلیون حساب کاربری در این سرویس ایجاد شده بود و 150 بازی برای فروش بر روی این پلتفرم بود. در سال 2020، EA شروع به انتشار بازی های منتخب در Steam کرد و خدمات اشتراک تغییر نام تجاری خود EA Play را روی پلتفرم ارائه کرد. در سال 2004، شبکه جهانی مخالف بسته شد و استیم جایگزین آن شد، و همه ویژگیهای آنلاین بازیها که مستلزم توقف کار بودند، مگر اینکه به استیم تبدیل شوند. در نوامبر 2004، Half-Life 2 اولین بازی بود که به صورت دیجیتالی بر روی Steam ارائه شد و نیاز به نصب کلاینت Steam برای بازی برای کپی های خرده فروشی داشت.
فناوری CEG یک کپی منحصر به فرد و رمزگذاری شده از فایل های اجرایی بازی را برای کاربر ایجاد می کند که به آنها اجازه می دهد آن را چندین بار و روی چندین دستگاه نصب کنند و از نرم افزار خود نسخه پشتیبان تهیه کنند. این پرونده در ابتدا به نفع Valve صادر شد و به آنها اجازه داد تا قرارداد را به دلیل نقض نقض کنند و به دنبال شرکای ناشر دیگری برای نسخههای خردهفروشی بازیهای آن باشند و در عین حال به کار خود در Steam ادامه دهند. یکی از این شرکتها مایکروسافت بود، اما اد فرایز اظهار داشت که آنها این پیشنهاد را به دلیل قصد Valve برای ادامه فروش بازیهای خود از طریق Steam رد کردند. Onlive Server Technology یکی از برترین شرکت های میزبانی وب در هند از سال 2008 و در پایان این سال زیبا است. Stump – یک سرور کمیک، مانگا و کتاب دیجیتال سریع، رایگان و منبع باز با پشتیبانی OPDS.
فصل 6 شامل چندین حساب بود که در آن ماژولار بودن IndieWeb و قابل مشاهده بودن لوله کشی آن منبع سردرگمی و دلسردی افراد خاص بود. وقتی دو نفر در یک کانال IRC یکسان پست میکنند، به احتمال معقولی با یکدیگر گفتگو میکنند، یا اگر صرفاً دو مکالمه جداگانه اما موازی داشته باشند احتمالاً پیامهای یکدیگر را میخوانند. بسته به فروشنده ای که انتخاب می کنید، ممکن است هزینه های اضافی برای ویژگی هایی مانند بازاریابی، سفارش آنلاین یا کارت های هدیه برای مشتریان شما وجود داشته باشد. در می 2015، GameStop شروع به فروش کارت های Steam Wallet کرد. توسعه Steam در سال 2002 آغاز شد و نام های کاری این پلتفرم "Grid" و "Gazelle" بود. در رویداد کنفرانس توسعه دهندگان بازی در 22 مارس 2002 به طور عمومی اعلام شد و در همان روز برای آزمایش بتا منتشر شد. پس از حذف commit های تکراری، گزارش رویداد حاوی 104967 commit و 151084 رویداد مربوطه (مجموع 256051 رویداد) بود. تا سال 2014، کل فروش سالانه بازی در استیم حدود 1.5 میلیارد دلار تخمین زده شد. تا سال 2017، کاربرانی که بازی ها را از طریق Steam خریداری می کردند، تقریباً 4 دلار آمریکا بودند. 3 میلیارد، که حداقل 18 درصد از فروش جهانی بازی های رایانه شخصی را نشان می دهد.
هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با سرور مجازی وب سایت خود باشید.