Jean M. Twenge، که در مورد اینکه چگونه فناوری به تفاوتهای نسلی کمک میکند، کتاب مینویسد، اضافه کرد که هر چه والدین مدت بیشتری از ارائه تلفن هوشمند به کودکان خودداری کنند – و دسترسی به رسانههای اجتماعی و سایر کرمچالههای اینترنتی – بهتر است.
او گفت که دریافت گوشی هوشمند بعداً به این معنی است که کودکان «بزرگتر، بالغتر و قادر خواهند بود تا با چالشها و خطرات احتمالی داشتن گوشی هوشمند خود کنار بیایند».
با این حال، خرید یک ساعت هوشمند برای کودکان می تواند آنها را زودتر به فناوری متصل کند. به گفته تحلیلگران، وقتی جوانان از محصولی استفاده می کنند، با بزرگ شدن و تبدیل شدن به یک حرفه حرفه ای، به برند وفادار می مانند.
جان دیسی و همسرش اخیراً در 10 سالگی دخترشان، کیتی، از Apple Watch SE بهعنوان چرخهای آموزشی برای یک گوشی هوشمند استفاده کردند. وقتی او در ابتدای همهگیری بیشتر در خارج از خانه شروع به بازی کرد، آنها نتوانستند یک «قدیمی» پیدا کنند. به گفته آنها، دخترشان آزادی بیشتری برای گردش در محله آنها در هانت ولی، Md. داشته باشد. آنها در عوض به اپل واچ پرداختند.
آقای دسی گفت: “ما می خواستیم به او راهی برای برقراری ارتباط بدون دادن جعبه پاندورا در سن 10 سالگی بدهیم.”
اما این ساعت یک شرط داشت: کتی باید آن را شارژ میکرد و مرتباً میپوشید، وقتی تماس میگرفتند جواب میداد و در مدت زمان معقولی برای دریافت گوشی هوشمند پیامک میداد.
آقای دسی گفت که این امر به “هویج برای اعمال رفتارهای مسئولانه” تبدیل شد.
در ماه ژوئیه، او و همسرش برای کیتی که اکنون 11 ساله است، یک آیفون خریدند و اپل واچ او را به پسر 10 ساله خود، تامی، تحویل دادند. وقتی دختر 5 ساله آنها، الی، بزرگتر می شود، آنها پیش بینی می کنند که اپل واچ را دوباره تحویل دهند.