“Hot Ones” یک سوختگی آهسته بود

باب اودنکرک زمانی که ماه گذشته وارد مجموعه برنامه مصاحبه طولانی مدت YouTube “Hot Ones” شد مشکوک بود. به هر حال، او قرار بود “بال های مرگ” را به دست بگیرد، همانطور که ترکیب مرغ های تند و خائنانه نامیده می شود.

زمانی که دوربین‌ها شروع به کار کردند، اودنکرک به شان ایوانز، مجری بی‌نظیر آن، گفت: «من چیزهای خوبی در مورد سریال شنیده‌ام، اما فکر می‌کنم که کاملاً قادر هستم بدون آسیب دیدن بخشی از بدنم صحبت کنم.»

علیرغم اینکه اودنکرک، بازیگر نامزد جایزه امی در دو فیلم Better Call Saul و Breaking Bad در مصاحبه با چند بمب اف افکنده بود، یک تغییر آشنا را تجربه کرد: او گرم شده بود – از نظر احساسی. به خصوص بعد از بال سه، زمانی که ایوانز، به نقل از مقاله شیکاگو تریبون در سال 1989، از او در مورد نمایش تک نفره اش «نیمی از صورت من یک دلقک است» پرسید.

اودنکرک در تیتراژ پایانی از طریق سرفه های ناشی از ادویه گفت: “این بسیار سرگرم کننده تر و سرگرم کننده تر از آن چیزی بود که فکر می کردم.”

«Hot Ones» – پدیده‌ای نوآورانه در فرهنگ پاپ که در آن ستاره‌ها 10 بال آتشین را می‌خورند (یا به طور فزاینده‌ای، یک جایگزین گیاه‌خواری) در حالی که از آنها 10 سؤال عمیقاً تحقیق شده پرسیده می‌شود – خود را در یک ستون آنلاین ساخته است که در میان جزر و مد در حال تغییر است. از رسانه های دیجیتال

از سال 2015، First We Feast، سایت فرهنگ غذایی که “Hot Ones” را تولید می کند، نزدیک به 300 قسمت پخش کرده است که تقریباً همه آنها میلیون ها بازدید را جمع آوری کرده اند. مهمانان این فصل که بیستمین آن است، پدرو پاسکال، برایان کرانستون، جنا اورتگا و فلورانس پوگ هستند. در روزهای ابتدایی برنامه مهمانان بیشتر رپرها، کمدین ها و ورزشکاران بودند. اکنون برندگان اسکار مانند ویولا دیویس و کیت بلانشت اغلب جایگاه داغی را به خود اختصاص می‌دهند، همانطور که سرتیترهایی مانند دیو گرول و لیزو. دو قسمت پربیننده با گوردون رمزی و بیلی آیلیش، هر دو در سال 2019، مجموعاً 165 میلیون بازدید داشته اند. نیل دگراس تایسون، اخترفیزیکدان، برای بحث درباره جایگاه ما در کیهان، و جایگاه آن در ما حضور پیدا کرد.

ایوانز از رویکرد محبت آمیز و بی ادعای خود به نفع خود استفاده می کند، با سؤالات عمیق خود که مهمانان را خلع سلاح می کند، زیرا بال ها آنها را به آتش می کشند. میهمانان که اغلب به طور آشکار رنج می برند، به سرعت با دانش ایوانز از حرفه خود و توانایی عجیب او در حفظ مکالمات در مسیر خود، حتی زمانی که به طور خطرناکی به کنار رفتن نزدیک می شوند، جذب می شوند.

وقتی از جاش برولین پرسید که چرا مرکز تئاتر Geva در روچستر، نیویورک، برای او خاص است، برولین پاسخ داد: “به معنای واقعی کلمه بزرگترین سوالی است که تا به حال از من پرسیده شده است. به طور جدی. من به باد رفته ام. من نمی دانم چه کسی برای شما کار می کند، اما آنها را اخراج نکنید. (معلوم شد، این تئاتر کوچکی است که او به عنوان یک بازیگر شخصیت در آن راه راه های خود را به دست آورده است.)

در سال‌های اخیر، «Hot Ones» خود را وارد لیگ‌های بزرگ کرده است: با تقلب‌هایی در «سیمپسون‌ها» و «شنبه‌شب زنده» و نامزدی امی در روز برای ایوانز و سریال. به نظر می‌رسد که تأثیر آن در میان بخش‌های آخر شب یا آنلاینی که افراد مشهور را به هر طریقی آزمایش می‌کنند، نفوذ کرده است: «ست مایرز روز می‌نوشد» یا سریال‌های دروغ یاب Vanity Fair.

ایوانز از زمان شروع آن گفت: «ما مانند چهار نسل مختلف رسانه های جدید زندگی کرده ایم در طول آن زمان، و ما توانسته‌ایم آن آب‌های صخره‌ای را به هموارترین روش سوار کنیم.»

این سریال می‌توانست به‌راحتی به‌عنوان یک نوآوری یا ترفند در نظر گرفته شود، اما ایوانز و کریس شونبرگر، خالق و یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی «Hot Ones» می‌گویند که صعود مداوم آن محصول تعهد آنها به حرفه مصاحبه و شاید به طور غیر منتظره، به تلویزیون خطی: قسمت های جدید 20-30 دقیقه ای پنجشنبه ها پخش می شوند. ایوانز گفت: «Hot Ones» کمی شبیه یک کمدی کمدی از دهه 80 یا 90 است.

شونبرگر «هات‌ها» را «نمودار ون واقعی» می‌نامد، که در آن تأکید امروزی بر قالب‌های ویروسی با روزنامه‌نگاری آزمایش‌شده زمان همپوشانی دارد. او گفت: “این ریشه در انجام تحقیق دارد، تلاش برای دقیق بودن واقعی، تلاش برای گسترده تر از شایعات روز.” ستاره شمالی آن همیشه برای پاسخ دادن به این سوال کلاسیک بوده است، “نوشیدن آبجو با آن شخص چگونه خواهد بود؟”

همه اینها بسیار بیشتر از آن چیزی است که ایوانز 36 ساله و شونبرگر 39 ساله زمانی که این ایده تقریباً یک دهه پیش متولد شد، تصور کنند.

First We Feast که توسط Complex Networks در سال 2012 و به رهبری شونبرگر آغاز شد، در تلاش بود تا به برندهای قدیمی مواد غذایی مانند مجله Gourmet یا Bon Appétit با هزاران دستور غذا یا فهرست رستوران هایشان برسد. سپس، در سال 2014، برندهای دیجیتال به شدت به سمت ویدیو رفتند. شونبرگر گفت: «این مسطح کردن شگفت انگیز چشم انداز بود. “ناگهان ما خیلی از خط شروع عقب نبودیم و همچنین این برند را داشتیم که می توانست به طور قابل اعتمادی با فرهنگ پاپ صحبت کند و نه فقط غذا.”

و با پیشرفت پلتفرم‌هایی مانند یوتیوب، شونبرگر گفت: «مردم به دنبال چیزی بودند که چهره افراد مشهور را سوراخ کند – چگونه مصاحبه‌ها تجربی‌تر و بازی‌سازی می‌شدند.»

شونبرگر با شوخی گفت: «هات‌ها» احمقانه‌ترین ایده تمام دوران‌ها بود. “از نظر فلسفی چگونه احمقانه ترین ایده بهترین است؟”

او ادامه داد: «مثل این است که خوب، ما نمی‌توانیم مردم را فقط مست یا سرحال کنند، اما فکر می‌کنم می‌توانیم مردم را به خوردن غذاهای تند وادار کنیم، که ممکن است خنده‌دار باشد.»

شونبرگر گفت که بازیگری به طور رسمی در بودجه نبود، بنابراین او به دنبال استعدادهای روی پرده رفت «در انتهای راهرو». و ایوانز بود که میزبان بخش‌هایی برای Complex News بود، مثلاً با استفن کری گلف بازی می‌کرد یا رژیم غذایی دواین (راک) جانسون را می‌خورد.

در ابتدا، این نمایش کیفیتی بحث برانگیزتر و بدون حاشیه داشت (مثل “به قول شونبرگر” اتاق UFC غرب وحشی). ایوانز گفت که تبلیغات نویسان موکل خود را می آورند و «نیمی از آن در مقابل ما عذرخواهی می کنند». مکالماتی که ایوانز در طول فصل 1 انجام داد (که هیچ زنی در آن حضور نداشت) – مانند زمانی که او در حین سؤال از ماشین تفنگ کلی در مورد رابطه اش با امبر رز از کلمات توهین آمیز استفاده کرد – امروز پرواز نمی کند.

در سال 2018، اپیزود شارلیز ترون در را برای مهمانان زن درجه یک، مانند اسکارلت جوهانسون و هالی بری باز کرد، که قبلاً رزرو آن تا حدی به دلیل مفهوم غیر متعارف و اثبات نشده سریال که کاملاً از برادرش خارج نشده بود، دشوار بود. جعبه مرکزی

اگر اوانز را تصور کرده‌اید که یک هفته قبل از هر مصاحبه مخفی می‌شود تا تمام بخش‌های حرفه‌ای مهمان آینده‌اش را مصرف کند، اشتباه نمی‌کنید. اما او همچنین از برادرش، گاوین ایوانز، محقق برنامه، کمک زیادی دریافت می‌کند، که پرونده‌ای در مورد هر فرد مشهور جمع‌آوری می‌کند که ممکن است 50 صفحه باشد – بدون مشخصات مجله، مصاحبه پادکست، ورودی IMDb، صفحه ویکی‌پدیا یا اخبار محلی آرشیو شده. بدون لوله کشی رها شده است

شان ایوانز، بومی شیکاگو که با تحسین هاوارد استرن، دیوید لترمن و آدام کارولا بزرگ شد، معلوم شد که در ابهام زدایی از افراد مشهور مهارت دارد. در اواخر مصاحبه خود، آستین باتلر، نامزد اسکار، که داستانی تکان دهنده در مورد سوار شدن بر ترن هوایی با مادر فقیدش تعریف کرد، ایوانز را در آغوش گرفت و گفت: “من دوست جدیدی پیدا کردم که امیدوارم برای مدت طولانی در زندگی من بماند. زمان.” شب بعد از قسمت گرول، که در آن دو نفر یک بطری کامل ویسکی کرون رویال نوشیدند، ایوانز در یک برنامه دوستان و خانواده Foo Fighters شرکت کرد.

علیرغم ترند مداوم در یوتیوب، این نمایش توانسته است تا حدی از جذابیت خود را حفظ کند. شاید به این دلیل است که تیمی متشکل از 10 نفر از زمان شروع آن روی آن کار کرده اند. این شامل یک متصدی سس تند است: نوح چایمبرگ، بنیانگذار فروشگاه سس داغ Heatonist مستقر در بروکلین. ترکیب سس‌ها هر فصل تغییر می‌کند، اما یکی از اصلی‌ترین آن‌ها بمب وحشیانه Da’ Bomb Beyond Insanity است که تقریباً در هر مصاحبه نقطه عطفی است. بال نهایی در مقیاس اسکویل به بالای دو میلیون می رسد.

یا شاید این مجموعه بی‌تغییر استخوان‌ها باشد: فضایی کاملاً سیاه و سفید شبیه به فضای خالی Looney Tunes.

ایوانز گفت که این مجموعه “محصول فرعی شکست ما” بود، اما این یک موهبت برای نمایش بود. ایوانز گفت، اگرچه اغلب در نیویورک یا لس آنجلس فیلم می‌گیرد، «ما می‌توانیم آن را در هر کجا تنظیم کنیم، مانند زمانی که به هاوایی سفر کردند تا برای ادریس البا با کوین هارت یا لندن مصاحبه کنند. شونبرگر گفت: «محدودیت های نمایش تبدیل به یک ابرقدرت شد.

شونبرگر و ایوانز گفتند که شبکه‌های کابلی و دیگر پلتفرم‌ها علاقه خود را به خرید برند Hot Ones ابراز کرده‌اند، اما آنها کنترل خود را بر روی آن در اولویت قرار داده‌اند، با یوتیوب باقی می‌مانند و با ایجاد و فروش سس‌های تند، دسترسی خود را گسترش می‌دهند. برای طرفداران سوپر، سپس به طور تصاعدی برای پاسخگویی به تقاضا گسترش یافت). آنها همکاری هایی با Shake Shack، Reebok و Champion ورزشی داشته اند. و در سال 2021، Hot Ones شروع به فروش لقمه های مرغ در راهروهای فریزر Walmart کرد.

شونبرگر گفت، در حالی که «Hot Ones» با در نظر گرفتن رسانه‌های اجتماعی ساخته نشده است، اما «برای آن ساخته شده است»، و هر بال یک بخش دو تا سه دقیقه‌ای خاص خود را دارد که برای شروع، میانه و پایان طراحی شده است. سپس گیف‌ها و مجموعه‌های عکس‌العملی می‌آیند که میلیون‌ها بازدید را در TikTok به همراه دارد، همراه با ویدیوهایی از طرفدارانی که خودشان سس‌ها را امتحان می‌کنند.

شونبرگر گفت: «ما به تمرکز روی ساختن کل تا حد امکان خوب ادامه دادیم و ایمان داشتیم که وقتی در دنیا منتشر شد، این به اینترنت تعلق دارد و آنها راه های خود را برای تفریح ​​پیدا خواهند کرد. با آن و تقویت آن.» برای این دو، که مسلماً در مورد چشم انداز خود دچار سردرگمی هستند، آینده بسیار شبیه زمان حال خواهد بود.

من واقعاً این برنامه‌ها یا آرزوهای تصاحب جهان را ندارم. فکر می‌کنم از اینکه یک دوک یا بارون بودن در گوشه کوچک اینترنتم هستم، خوشحال‌تر هستم. “امیدوارم تا زمانی که شکمم اجازه دهد، بتوانم این وضعیت را ادامه دهم.”

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تماس با ما