ایرانسل باز هم بالاترین نشان مسؤولیت اجتماعی را دریافت کرد

ایرانسل، برای دومین سال متوالی، در دومین دورۀ «جشنوارۀ روابط عمومی و مسؤولیت اجتماعی»، موفق به دریافت «نشان عالی ۶ استارۀ مسؤولیت اجتماعی» و «نشان سفیر و مروج مسؤولیت روابط اجتماعی عمومی» شد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، مراسم پایانی این جشنواره، عصر روز دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱، در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما و از برگزیدگان این جشنواره، تقدیر شد.

دکتر محمدمهدی برادران معاون صنایع عمومی وزارت صمت، دکتر بهمن عشقی دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان تهران و جمعی از مدیران و فعالان عرصه روابط عمومی در این مراسم حضور داشتند.

در بخشی از این مراسم، پیام خانم «تسوکو سوقی هارا» رئیس انجمن بین‌المللی روابط عمومی قرائت شد و حاضران سخنرانی ویدیویی پروفسور «وی آن ویزر» رئیس انجمن بین‌المللی مسؤولیت اجتماعی صنفی را مشاهده کردند.

در این مراسم، نشان عالی ۶ ستاره مسؤولیت اجتماعی به ایرانسل و نشان سفیر و مروج مسؤولیت روابط اجتماعی عمومی، به دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیر ایرانسل، اهدا شد.

ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با این دو نشان، موفق شد در جایگاه برتر برگزیدگان این جشنواره قرار گیرد و در بالاترین جایگاه این جشنواره در حوزه مسؤولیت اجتماعی را به دست آورد.

دومین دوره جشنوارۀ روابط عمومی و مسؤولیت اجتماعی، با هدف بهبود و ارتقای فعالیت‌های مسایل اجتماعی در سازمان‌ها و شرکت‌ها، تقویت مؤلفه‌های پاسخگویی اجتماعی، بهبود فعالیت‌های ذی‌نفعان داخلی و خارجی، فعالیت‌های پایدار اجتماعی و نگاه فراتر از کمک‌های خیریه‌ای، توسط مؤسسات فرهنگی. روابط عمومی آرمان برگزار می شود.

در این جشنواره، به ارتباط بین روابط‌عمومی و حوزه CSR توجه شده و در ارزیابی‌ها، هدف، ساختار و روش‌مندی با ذینفعان مختلف سازمان‌ها و الگوهای پیاده‌سازی بین‌المللی در فضای کسب‌وکار ایرانی، مدنظر قرار گرفته است.

ایرانسل، اولین ارائه 5G در ایران و پیشرو در کاهش دیجیتال و ارائۀ خدمات ارتباطی و تلاش برای محرومیت زدایی ارتباطی در سطح کشور به‌خصوص در مناطق محروم، سال‌های اخیر، با انجام فعالیت‌های آسیب‌دیده از ساختمان‌ها و بازسازی مدارس در مناطق آسیب دیده از سیل، درختکاری و کمک به کاهش ردپای کربن، اهدای بسته اینترنت رایگان به اقشار مختلف در دوران بارداری بیماری، راه‌اندازی اولین مرکز با ارتباط ویژۀ ناشنوایان با هدف برای پاسخگویی بهتر به اقشار توانیاب، حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و کسب‌وکارهای نوپا و… تا در حوزۀ سرمایه گذاری و مسؤولیت اجتماعی شرکتی (CSR-CSI)، به مشترکان خود و آحاد جامعه، خدمات رسانی می کنند.

ایرانسل همچنین در سال گذشته، برای اولین بار در صنعت فناوری‌اطلاعات و ارتباطات ایران، «گزارش پایداری کسب‌وکار» خود را منتشر کرد. این گزارش بر روی محیط‌زیست اقتصادی، اجتماعی، و محیط‌زیستی کسب‌وکارهای اجتماعی، و محیط‌زیستی کسب‌وکار ایران در جامعه ایران است و مروری کوتاه بر شاخص‌ها، تلاش‌ها، آثار ایرانسل در زمینه‌های اقتصادی و مدیریتی کسب‌وکارهای اجتماعی، اقتصادی و زیست‌محیطی برای پایش و مدیریت کسب‌وکارهای اجتماعی، و چالش‌هایی برای طراحی اقتصادی و زیست‌محیطی برای فعالیت‌های اقتصادی انجام می‌شود. ارزیابی و در نهایت، مقایسۀ سالانۀ شاخص های عملکردی سازمان در موضوع «پایداری» و «کسب وکار مسؤولانه» به شماره میرود.

Sam Mcknight

دانشجوی آماتور. مجموع ماون سفر. کارشناس مواد غذایی بیکن نرد. کارآفرین. فن آبجو. عاشق فرهنگ پاپ

تماس با ما