اگر ssl نداشته باشیم هر زمانی که کاربران بخواهند وارد سایت ما بشوند گوگل به آنها یک هشدار می دهد که ممکن است این سایت خطرناک باشد. همچنین مرورگر کروم از کاربران سوال می پرسد که آیا مطمئن هستید که می خواهید وارد این سایت بشوید. فرض کنیم که یک صفحه داریم که از نظر محتوا با ارزش است و دارای خوانایی می باشد لذا هر صفحه محتوا ۶ بخش دارد که این ۶ تا بخش باید متناسب با کلید واژه طراحی و نوشته شده باشد. مطالب کپی نباشد اما با توجه به رقیب آن میتوان مطالب آنها را پوشش داد و مطالب به روز تر و جدیدتری با جمله بندی خودمان بنویسیم. محتوای اصیل تولید کردن میتوان مطالب یک کتاب یا مجله را که در وب منتشر نشده است را استفاده کرد.
توجه داشته باشید که اغلب، این متن ها هستند که لینک میشوند، اما گاهی یک عکس یا یک باکس نیز لینک میشود. یادگیری جزیرهای موجب میشود که ارتباط معنایی، اولویت یادگیری و زمان مناسب برای استفاده از هر تکنیک را متوجه نشویم و در نهایت به یک عالمِ بیعمل تبدیل میشویم. بله، اگر سوالی داشتید چه قبل از شرکت در دوره و چه بعد از آن می توانید از طریق تلگرام ارتباط بگیرید. این دوره طی چند جلسه ویدیوئی مجموعا 8 ساعت می باشد که مدام در حال بروزرسانی است و چک لیست هایی نیز درحال آماده سازی است که به مجموعه اضافه شود.
این امکان وجود دارد که یک سایت اینترنتی مرتبط با یک موقعیت مکانی ثبت شده در گوگل باشد و از این طریق شانس ما برای دیده شدن در جستجوهای محلی (مثلا عبارت “رستوران ایتالیایی میرداماد”) را افزایش دهد. مثلا کسی که “خرید کفش نایک” را جستجو کرده مشخصا به دنبال خرید اینترنتی یا حداقل اطلاع از قیمت محصولات است. در سومین سال فعالیت حرفهای به نقطهای میرسیم که تجربههای متعدد و موفقیت و شکستهای جذابی داشتهایم. از اینجا به بعد میتوانیم با تحلیل تجربیات قبلی، تصمیمهایی بگیریم که پیش از آن نه خودمان انجامش دادهایم و نه در هیچ دورهای تدریس شده است. طی چند سال اخیر فرهنگ جستجو در میان تمام مردم دنیا رواج یافته و البته رونق استفاده از تلفن های همراه موجب شده تا دسترسی به اطلاعات نسبت به گذشته بسیار سریع و ساده باشد. در حال حاضر روزانه میلیاردها جستجو از طریق گوگل انجام میشود که بسیاری از آنها با هدف خرید کالا یا دسترسی به خدمات هستند.
لینک سازی خارجی به روش های مختلفی صورت می گیرد از خرید لینک قوی گرفته تا لینک سازی خودکار و لینک سازی کلاه خاکستری و سفید و تبادل لینک. لینک سازی داخلی نیز اصول و نکته های زیادی دارد که در مقاله زیر به آن پرداخته ایم. وضعیت فعلی وب سایت، جایگاه در موتورهای جستجو، وضعیت محتوا، مشکلات فنی و لینکهای خروجی و ورودی موجود از جمله مواردی هستند که قبل از تهیه استراتژی و شروع به کار میبایست بصورت دقیق تهیه و مورد بررسی قرار گیرد. رتبه وب سایت شما چند است؟ میخواهید در کلمات کلیدی کجا باشید؟ بهترین رویکرد برای دستیابی به اهداف سئو شما چیست؟ بودجه شما چقدر است؟ تیم استراتژی سئو ما به این سؤالات پاسخ میدهد تا شما به هدف مورد نظر خود برسید. اگر هر یک از این چهار نقطه درد برای کسب و کارتان به صدا درآمده، مطمئن باشید، به شرکت سئو مناسبی رسیدهاید.
خیر، شرکت در پکیج جامع سئو نوین به هیچ پیشزمینهای نیاز ندارد و تمام آنچه باید یاد بگیرید از سطوح مبتدی تا پیشرفته در طول دوره به شما گفته خواهد شد. با اینحال بد نیست قبل از شرکت در کلاس، مطالب ابتدایی وبلاگ نوین را مطالعه کنید. دسترسی به دوره تنها از طریق نرمافزار اسپات پلیر (SpotPlayer) امکانپذیر است. پس از ثبت سفارش، در مرحله اول باید نرم افزار اسپات پلیر را دانلود کنید. بعد از اجرای اسپات پلیر، کد لایسنسی که در اختیار شما قرار میگیرد را در قسمت ثبت دوره جدید وارد کنید.
و باید فکر کنیم که صفحات کلیدی سایت مان، کلید واژه های متوسط باشه یا طولانی. برای مثال صفحه اصلی سایت “ایمیل مارکتینگ” است ، اما لانگ تیل آن ”سرویس های ایمیل مارکتینگ” ، “ترفندهای ایمیل مارکتینگ” ، “ترفندهای ایمیل مارکتینگ برای کسب و کارهای سنتی” می باشد. همانگونه که می دانید اطلاعات بسیار زیادی در اینترنت در رابطه با این موضوع، تنها با یک جستجوی ساده به دست می آید. از این رو، تصمیم گرفتم که در این قسمت یک نقشه راه کاملا واضح را در ارتباط با سئو سایت در گوگل برای شما ارائه کنم. با استفاده از نکات و چک لیستی که در سایت زوم کد ارائه شده است، می توانید به محض خواندن این نکات دست به کار شوید و سئو سایت خود را آغاز کنید.
کافیست برای دریافت خدمات حرفه ای سئو، یک شرکت خدمات سئو موفق را پیدا کنید و برای موفقیت خودتان گام بردارید. با پر کردن فرم زیر میتوانید درخواست مشاوره تخصصی سئو یا پشتیبانی سایت خود را ارسال کنید تا در کمترین زمان ممکن کارشناسان آنلاینر با شما تماس بگیرند. در دوره 32 ساعته سئو همه چیز سئو را از مباحث مقدماتی تا سئو داخلی، خارجی و تکنیکال به صورت کامل آموزش میبینید. صفحه خروج کاربر، آخرین صفحه ای است که کاربر در زمان حضورش در سایت آن را مشاهده کرده است و پس از آن تب وبسایت شما را به طور کامل بسته و از آن خارج شده است. پس از به حد نصاب رسیدن دانشجویان دوره آموزش seo مدرسین این دوره با برگزاری وبینار پرسش و پاسخ، به تمامی سوالات شما در خصوص مباحث و تکنیکهای سئو پاسخ خواهند داد.
گوگل به صورت رایگان، بهترین سایتهایی را که از قواعد آن پیروی کرده اند، رتبه بندی می کند. البته گوگل در کنار آن، قسمتی از نتایج جستجو را نیز برای تبلیغات اختصاص داده که البته در این مقاله، در رابطه با تبلیغات کلیکی گوگل سخنی به میان نیامده است. این که لینک در کدام قسمت متن قرار بگیرد، محدودیتی از نظر موتورهای جستجو ندارد. اما برای این که نتیجه بهتری بگیرید بهتر است لینک را در پاراگراف اول و آخر قرار دهید. شما می توانید با استفاده از لینک دهی داخلی و خارجی بازدید سایت خود را افزایش دهید. به طور کلی، یادگیری سئو مسیری پیچیده به حساب میاد، اما با تلاش و تمرین میتونی به یک سئو کار حرفه ای تبدیل بشی!
۹- ارتقای محتوا به منظور انتشار مطالب توسط کاربران اینترنتی
به طور کلی، آموزش سئو برای هر فردی که در دنیای دیجیتال فعالیت میکنه، بسیار مهم شده است. به طور ساده، سئو یعنی بهینهسازی محتوای وب سایت برای موتورهای جستجو که به منظور نمایش در رتبهبندی بالاتر در نتایج جستجو این کار انجام میشه. برای دستیابی به این هدف، باید روی عوامل مختلفی که تاثیرگذاری در رتبهبندی دارن تمرکز کنی. این بخش شامل برنامه شبکه های اجتماعی، برنامه لینک سازی و برندینگ می شود. پس از سئو تکنیکال و رفع مشکلات معمول در زمینه سئو داخلی کلی سایت، برنامه محتوای سایت شروع می شود. استراتژی محتوا می تواند فقط برای همان ماه طراحی گردد و یا ممکن است یک استراتژی محتوای 6 ماهه و یا حتی یکساله در ابتدای کار طراحی گردد.
گاهیی باید ساعتها فکر کنیم و بهترین استراتژی رو استخراج کنیم. گاهی باید ساعتها فکر کنیم و ببینیم مخاطبین ما به دنبال چه نوع محتوایی هستند. چه ویدیوی مخاطبان ما را خوشحال میکند چه مطلبی باعث می شود که کاربران بیایند و از ما تشکر کنند. لینک سازی را آغاز کنید؛ معمولاً چند ماه طول میکشد تا نتیجه کار مشاهده شود مثلاً از هفته یک عدد شروع بشه و نباید در اوایل تعداد زیاد باشه. ( و اون دسته ممکنه یک صفحه یا حتی یک محصول بسیار مهم سایت باشد،لزوما نباید کتگوری باشد).
وقتی از بهترین اقدام ها صحبت میکنیم منظور این است که با توجه به لینک سازی رقبا ، باید سعی کنید که بهتر از آنها لینک بسازید و یا به اندازه آنها لینک سازی خوبی داشته باشید. دیدن لینک سازی رقیبان به شما کمک خواهد کرد درک بهتری برای انجام روشهای لینک سازی پیدا کنید، ببینید در دسته بندی شغلی شما، رقبا در چه سایت هایی بک لینک می سازند و از چه روشهایی برای ایجاد بک لینک استفاده می کنند. بخش مهمی از پروسه های سئو سایت به موضوع نگهداری مربوط است که گاهی شرکتها به آن توجه نمی کنند. پس از دریافت نتایج مناسب، این نتایج دائما مانیتور و track می شوند.
موضوع بعدی می توان به تداوم لینک ها اشاره کرد یعنی شما در محتوا هایی که می گذارید به صورت متداول باید در آن ها از لینک های داخلی و خارجی استفاده کرد که گوگل ببیند که شما به صورت تداومی از لینک ها استفاده می کنید. برای مثال (اگر می خواهید اطلاعات بیشتری راجع به لینک سازی بدانید با ما همراه باشید.) الان شما با کلیک بر روی متن آبی شده هم می توانید اطلاعات بیشتری راجع به لینک سازی دریافت کنید هم وارد یک صفحه دیگر ی شوید. افراد برای گرفتن بک لینک میان توی مطالب دیگرون کامنت هایی میزارن که با اسمشون ( اسمشون رو کلمه کلیدی میزارن ) به سایت لینک کنن.
بنابراین باید طبق یک برنامه زمانی مناسب و هدفمند کار لینکسازی سایت شما انجام شود. در این مرحله، سایتهایی که لینکسازی در آنها برای سایت شما اولویت و تاثیر بیشتری دارد مشخص میشوند و علاوه بر آن، سایتهای مناسب برای رپورتاژ نیز به شما معرفی خواهند شد. شناخت نقاط ضعف و قوت رقبا به ما دید روشنتری نسبت به بازار رقابتی میدهد. در نتیجه میتوانیم برنامهریزی زمانی و مالی دقیقتری داشته باشیم و با آگاهی کامل وارد بازار رقابتی شویم. در پایان این تحلیل، گزارش کامل از وضعیت رقبای حوزه کسب و کار شما در اختیارتان قرار میگیرد. بک لینکهای سایت شما، داخل صفحات مرتبط با حوزه کاری شما قرار خواهند گرفت تا گوگل اعتماد بیشتری به این لینکها داشته باشد.
باید در نظر داشته باشید که لینک سازی در سایت ها به صورت رایگان بسیار سخت و تقریبا غیر ممکن می باشد و اگر بتوانید لینک سازی انجام دهید باید هزینه زیادی را برای معرفی و تبلیغات پرداخت کنید. یکی از دلایلی که لینک سازی در تجارت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است این است که شما در سایت های پربازدید معرفی می شوید و می توانید با کمک این معرفی بازدید بسیار زیادی دریافت کنید و سپس آنها را به مشتری تبدیل کنید. فاکتورهای اجرائی سئو فقط موارد بالا نیستند و بسته به شرایط سایت میتوان انتظار اجرای سئوی محلی یا لوکال سئو تخصصی، کمپین هایی با هدف برندینگ و یا حتی بهینه سازی UX و یا سرویسهایی دیگر در جهت رشد سایت را نیز در نظر گرفت. ارزیابی نیازها یک گام حیاتی در مراحل آغاز پروژه طراحی وب سایت است. تمام لینک های شما را به وسیله نیروی انسانی متخصص سئو ایجاد میکنیم و به وسیله ربات یا خرید بک لینک برای شما بک لینک نمیسازیم.
در این مجموعه دوره، هر آنچه برای بهینهسازی یک وب سایت نیاز دارید به شما آموزش داده میشود تا بلافاصله بعد از اتمام آن بتوانید تکنیکها و استراتژیهای موفقی را برای سئو وب سایتتان در نظر بگیرید. از همین رو اولین کار و شاید مهم ترین کاری که باید انجام دهید این است که مطالب خوب منتشر کنید تا کاربران را وادار به انتشار مطالب کنید. رایاطرح در زمینه های مختلف سئو سایت سرویس های گسترده ای را ارائه می کند.
ارائه ساختار کلی صفحات
برای سفارش لینک سازی حرفه ای خارجی و داشتن بهترین پلن های سفارش بک لینک با ما در تماس باشید. هر وبسایت در شبکه PDN به منظور ارائه لینک به وبسایتهای دیگر تنظیم شده است، گذاشتن یک مطلب یا قطعه محتوا در یکی از سایتهای شبکه وبلاگهای خصوصی به منظور ارتقای وبسایت هدف با قرار دادن یک بک لینک حاصل میشود. هدف از انجام این کار بهبود رتبه وبسایت در موتورهای جستجو و کسب اعتبار در حوزه مربوطه با استفاده از بک لینکهای با کیفیت و منابع مرتبط است. با شبکه خبری مصنوعی XSEO که با محتوا و تصاویر یونیک آپدیت میشود و هر سایت روی یک آی پی جداگانه قرار دارد نیاز به رپورتاژ های خبری چند میلیون تومانی نخواهد بود. برای اینکه یک وبسایت در نتایج اولیه گوگل قرار بگیرد، هم به سئو داخلی و هم به سئو خارجی احتیاج دارد.
از همین جا درآمدزایی شما شروع میشود و قاعدتا تا یک سال اول مبلغ بالایی نخواهد بود. خوشبختانه منابع رایگان و دورههای تخصصی متنوعی در وب فارسی وجود دارد. حتی اگر هیچ دانش قبلی نداشته باشید در طول کمتر از 6 ماه میتوانید به سطح قابل قبولی برسید. البته مطالعه آزاد و یادگیری پراکنده به زمان بیشتری نیاز داشته و ممکن است مسیر شما را به کلی تغییر دهد.
ارتباط مستقیمی بین رتبه سایت، بالارفتن میزان ترافیک و افزایش فروش وجود دارد. در نتیجه هر قدر رتبه شما در کلمات کلیدی اصلی و با ارزش یعنی کلماتی که جستجوی بیشتری دارند بهتر باشد قطعا به هدف خود بیشتر دست یافته اید. رتبه سایت در کلمات کلیدی اصلی هم جزو KPIهای با اهمیت است که بر اساس جایگاه سایت در موتورهای جستجو در کلمات کلیدی مشخص می شود. اصلی ترین معیار سنجش موفقیت شما در سئو، افزایش ترافیک ارگانیک است. ترافیک ارگانیک بازدید هایی است که از طریق سرچ در موتورهای جستجو و کلیک کاربر روی سایت شما بدست می آید. دورهای میتواند برای شما مفید و کاربردی باشد که تمام جنبههای ضروری آموزش seo، از جمله تجزیه و تحلیل رقبا، تحقیق کلمات کلیدی، استراتژی محتوا و سئو فنی را پوشش دهد.
سایت ویرگول یک شبکه اجتماعی فارسی است که شما می توانید در آن به عنوان نویسنده فعالیت کنید. اگر بتوانید لینک سازی رقیبان خود را شناسایی کنید و سطح لینک سازی آنان را ببنید میتوانید بهترین اقدام ها را در این زمینه انجام دهید. در پاسخ کوتاه می توان گفت رتبه گرفتن یک کلمه کلیدی بطور متوسط می تواند 6 ماه تا یکسال زمان ببرد. حال آنکه برخی کلمات کم رقابت شاید در کمتر از یکماه نیز رتبه بگیرند.
همه چیز بستگی به نوع قرارداد شما با شرکت ارائه سرویس های سئو دارد. اگر شما قراردادی برای ارائه فقط بخشی از سرویسهای سئو دارید، مثلا فقط برای طراحی استراتژی سئو، در اینصورت نباید انتظار اجرای سرویسهای سئو را از شرکت داشت. ولی اگر قرارداد مبنی بر اجرای سرویس سئو باشد در اینصورت یک شرکت سئو پس از طراحی استراتژی سئو بایستی خدمات زیر را ارائه نماید. سئوی کلاه سفید که کار کردن بر روی فاکتورهای رتبه بندی گوگل بصورت کاملا اصولی و دقیقا با چارچوب های تعریف شده توسط گوگل صورت می گیرد. شرکتهای معتبر سئو به شما خواهند گفت که 4 تا 6 ماه طول میکشد تا نتایج سئو سایت را مشاهده کنید. به طور کلی این زمان دقیق است، اما به خاطر داشته باشید این زمانی است که شما شروع به دیدن نتایج میکنید.
در این روش یک لینک با انکرتکست مشخص در همه صفحات یا بخشی از یک رسانه درج میشود. مهمترین تفاوت در تعداد لینکهای دریافتی از یک رسانه و محل قرارگیری لینک است. همچنین صفحات ما در اینستاگرام، توییتر، فیسبوک و لینکدین مستقیما شانس حضور در نتایج جستجو و کسب بازدیدکننده از گوگل را دارند. در ادامه بهترین منابع برای یادگیری بازاریابی محتوا و استانداردهای سئو در تولید محتوا را به شما معرفی میکنیم. بازاریابی محتوا یعنی، فرآیند نگارش و انتشار محتوای متنی و بصری با هدف جذب مخاطب و مشتری برای کسب و کار.
افراد مبتدی و تازه کار در انتخاب کلمه کلیدی اشتباهات رایجی دارند. که باعث میشود وقت و انرژی اتلاف شود و در پایان به نتیجه دلخواهشان نرسند. پس این نکته خیلی مهم است که در ابتدا سراغ کلمه کلیدی چند قسمتی و آسان تری برویم و بعد بر روی کلمات کلیدی متوسط (دو قسمتی) تمرکز کنیم. یا طولانی هستند که ۷۰% جستجو ها از کلید واژه های طولانی استفاده ممی کنند کاربر ها بسیار راحتتر است و خیلی پر بازده تر است که ابتدا سراغ کلمه کلیدی طولانی تر سه قسمتی و یا حتی چاق سمتی برویم. در این دوره اجزای کلیدی سئو حرفهای را بررسی میکنیم و روش بهبود هر بخش را توضیح میدهیم. در واقع ایجاد مطلب ویروسی میتواند به شما کمک کند تا اشراف کاملی نسبت به کسب و کار و همچنین مشتریان خود داشته باشید.
- مهمترین اقدام پس از آن، دستهبندی و مرتبسازی این کلمات است تا بتوانیم نتایجی معنادار از آن استخراج کنیم.
- دسترسی به دوره تنها از طریق نرمافزار اسپات پلیر (SpotPlayer) امکانپذیر است.
- بله، در صورتی که دوره نیاز به آپدیت داشته باشه یا در آینده قسمتی به دوره اضافه شود، در دسترس شرکتکنندگان در دوره قرار خواهد گرفت.
- مطالب کپی نباشد اما با توجه به رقیب آن میتوان مطالب آنها را پوشش داد و مطالب به روز تر و جدیدتری با جمله بندی خودمان بنویسیم.
- بدیهی است که با اجرای درست و اصولی تکنیکهای گفته شده در این دوره سئو سایت شما را به نتایج برتر گوگل میرساند.
در واقع، پس از سالها آزمایش، متوجه شدیم که اقتدار صفحه ای که به شما لینک شده است برای شما بیش از هر عامل دیگری اهمیت دارد. این مساله به این دلیل است که لینک های صفحات معتبر قدرت بیشتری (همچنین به عنوان رتبه صفحه) به سایت شما منتقل می کنند. لینک دادن به وب سایت های دیگر، می تواند بخشی از اعتبار سایت شما را به آنها منتقل کند. اگر شما به یک سایت نامناسب لینک بدهید ممکن است شما هم ضرر کنید. پس بهتر است لینک دادن ها را در بیشتر موارد به صورت nofollow تعریف کنید.
حال که میدانید چگونه کیفیت یک لینک را اندازه گیری کنید، وقت آن است که شروع به ساخت لینک کنید. لینک های شما بهتر است در میان بدنه اصلی یک صفحه وب ظاهر شوند. به طور خاص، لینک هایی که در پاورقی ها و ساید بار قرار داده می شوند، تقریبا به اندازه لینک هایی که در وسط محتوای بدنه یک صفحه قرار دارند، ارزش ندارند. این دوره برای تمام کارآفرینانی طراحی شده که مدتی است کسبوکار خودشان را شروع کردهاند، اکنون شاید با رکود مواجه شدهاند یا از روند رشد کسبوکارشان رضایت ندارند و فکر میکنند پتانسیل رشد بیشتری دارند.
با توجه به پیشرفت گوگل و بهروزرسانی الگوریتم های اون، سئو هم پیوسته در جریان تغییر و تحول قرار داره. ما هم بعد از ضبط این ویدیوها از پا ننشستیم و عناوین دوره آموزش صفر تا صد سئو با مباحث جدید رو به محض آمادهسازی، آپدیت و به دورهها اضافه میکنیم. زومکد مرکز آموزش دیجیتال مارکتینگ میباشد، به مدیران کمک میکند کسب و کارشان را سریع تر رشد بدهند. تعامل با شما در شبکه های اجتماعی باعث می شود تا قدرت برند شما در اینترنت رشد کند و این امر طبیعتا بر روی سئوی وب سایت شما نیز تاثیر می گذارد. درصورت از دسترس خارج شدن وب سایت تان باید فورا در کمترین زمان ممکن مشکل را پیدا و نسبت به برطرف کردن آن اقدام کنید.
متخصصهای سئو نوین به شما کمک میکنند با برنامهریزی اصولی و حرفهای به رتبههای اول گوگل برسید. سئوی تکنیکال یکی از شاخههای مهم مبحث گسترده آموزش سئو است و نسبت به بحث سئوی خارجی و داخلی عمومیت دارد. ما در دوره سئوباکس ژاکت آکادمی بهصورت ویژه به این موضوع پرداختهایم و یک دوره مجزا و کامل به آن اختصاص دادهایم تا به کمک آموزش سئو، سایتتان را از بحران رتبه پایین و بازدید کم نجات دهید و کسبوکارتان را رونق ببخشید. مباحث سئو خارجی سایت در این دورهی ژاکت آکادمی ، شامل ۴ ساعت و ۳۰ دقیقه آموزشه و بهروز و نوآورنهس.
یعنی ممکن است موتورهای جستجو به صلاح دید خودشان قسمتی از متن صفحه را به جای متن موجود در متا توضیحات نمایش دهند. بیایم و عنوان سئو را از دیدگاه جدیدی نگاه کنیم؛ “عنوان سئو تبلیغی است که اگر بازدیدکننده از آن خوشش بیاید بر روی آن کلیک می کند و وارد سایت می شود” پس خیلی تبلیغاتی به این موضوع نگاه کنیم. اگر بتوانیم عنوان های سئو را تبلیغاتی تر کنیم امکان کلیک بیشتر خواهد شد. باید بدانیم که سایت های رقیب از کدام سایت ها بک لینک گرفته اند. باید ببینیم سایتی که اول است از کدام صفحات بک لینک گرفتهاست. لینک هی خیلی زیادی داره به جاهای مختلف در url از کلمه کلیدی استفاده نشده است و تمرکز هوم پیج روی یک موضوع نیست دینامیک عوض میشه.
باتوجه به آپدیتهای مداوم الگوریتم گوگل، اهمیت سئو داخلی بیش از پیش احساس میشود. سئو محتوا، مناسب بودن ساختار وبسایت، لینکسازی داخلی و بهینه بودن سرعت وبسایت از موارد مهم این بخش بهشمار میروند. هدف از بهبود سرعت سایت، افزایش رضایت کاربران و دسترسی سفارش بک لینک بهتر خزندههای گوگل به وبسایت است. علاوه بر موارد قید شده، موارد دیگری نیز در بهینه سازی داخلی مطرح میگردد؛ نظیر رفع اشکالات فنی وبسایت، آنالیز و یافتن کلماتکلیدی و … برای رسیدن به صفحه اول علاوه بر سئو داخلی، به لینک سازی نیز احتیاج دارید.
هر اندازه تعداد صفحاتی که در یک بازدید توسط کاربر مشاهده می شود بیشتر باشد، شما در سئو به موفقیت نزدیک تر شده اید. زیرا افزایش بازدید صفحات بدون افزایش فروش ما را به هدف اصلی نمی رساند. بررسی این معیارها به شما کمک می کند تا دید درستی از موفقیت خود در پروژه سئو داشته باشید.
از دید گوگل همین دو دسته بندی یعنی سفید و سیاه وجود دارد ولی از نظر متخصصین سئو گروه سومی هم داریم به نام سئو کلاه خاکستری. در شرایطی که اقدامات ما در سئو خارجی برخلاف دستورالعملهای گوگل باشد ولی آنقدر طبیعی به نظر برسد که همچنان اثربخش بوده و موجب جریمه سایت نشود به آن سئو کلاه خاکستری میگوییم. در مقابل اگر تلاش کنیم که با انتشار رپورتاژ آگهی و لینکسازی به این صفحه جایگاهش را بهبود دهیم در واقع از سئو خارجی به عنوان یک تکنیک کلاه سیاه استفاده کردهایم. در طول دو مرحله قبل با انبوهی از سوالات و ابهامات روبرو خواهیم شد، پیدا کردن جواب این سوالات و ایجاد ارتباط میان آنچه آموختهایم ساده نیست و میتواند زمان زیادی را هدر دهد. بهتر است با شرکت در یک دوره آموزشی از دانش و تجربه افرادی که پیش از ما این مسیر را طی کردند بهره بگیریم.
بنابراین بدیهی است که مهمترین اولویت برای آنها، پیدا کردن راهی برای دستیابی به مشتریان بیشتر و پیشی گرفتن از رقبا باشد. به این صورت که با بکارگیری اصول سئو جایگاه وب سایتتان در صفحه نتایج موتورهای جستجو را بهبود میدهید و آن را به افراد بیشتری نمایش میدهید. در نتیجه برند شما شناختهشدهتر میشود و کاربران بیشتری با خدمات و محصولاتتان آشنا میشوند. همانطور که میدانید برای اینکه بتوانید در بازاریابی آنلاین به موفقیت برسید باید لینک سازی خارجی و داخلی بسیار قوی داشته باشید. در دوره “آموزش لینک سازی خارجی“ ما به نکات مهم و تکنیک های تجربی و عملی لینک سازی که تا به حال آنها را جایی ندیده اید اشاره خواهیم کرد.
هر ماه، باتوجه به نیازی که در فاز طراحی و تحلیل استراتژی سئو استخراج شد، تعدادی رپورتاژ از سایت شما در سایتهای مناسب و معتبر منتشر میشود تا از این طریق بکلینکهای دائمی و موثر داشته باشید. بکلینکهای اسپم در فاز تدوین استراتژی بطور کامل شناسایی و مورد بررسی قرار میگیرند. در این مرحله این بکلینکها به گوگل معرفی میشوند تا هرچه سریعتر از تاثیر منفی آنها بر سئوی سایت جلوگیری شود. متن لینک، محل قرارگیری و تعداد لینکهای داخلی صفحات اصلی و وبلاگ سایت بهینهسازی میشود.